Search This Blog

Saturday, February 26, 2011

Koleksi Soalan Percubaan

Tahukah anda terdapat koleksi soalan percubaan UPSR, PMR, dan SPM di mana ia merupakan modul khas dalam Score A Programme?

Modul ini diberi nama eTrial Exam. Tahukah anda, dari manakah koleksi soalan percubaan ini diperolehi? Koleksi soalan percubaan ini diperolehi daripada sekolah-sekolah bestari seluruh Malaysia.

Koleksi soalan percubaan ini merupakan koleksi yang amat penting untuk membantu pelajar berjaya dengan cemerlang di dalam peperiksaan besar mereka semaada UPSR, PMR, dan SPM.

Ini kerana panel set soalan-soalan peperiksaan sebenar untuk Kementerian Pelajaran Malaysia datangnya dari guru-guru sekolah bestari. Mereka merupakan penggubal soalan peperiksaan sebenar. Set soalan percubaan ini mirip seperti set soalan peperiksaan sebenar.

Saya yakin sebagai ibu bapa yang amat menitik beratkan pelajaran anak-anak dan ingin memastikan anak-anak mereka berjaya dengan cemerlang dalam peperiksaan mereka tidak akan melepaskan peluang untuk mendapatkan koleksi ini.

Sila hubungi saya di talian 0133407576 untuk penerangan lanjut. Ayuh kepada ibu bapa prihatin! Dapatkan set soalan percubaan UPSR, PMR, dan SPM ini dengan melanggan Score A Programme.

No comments: